Spørgsmål og svar om nikotinposer

Ofte stillede spørgsmål
Der er noget galt med det produkt, jeg bestilte
Har du modtaget et defekt produkt fra os? Det skulle ikke ske.
 
 
Kontakt kundeservice, så sørger vi for, at en ny ordre sendes til dig! Glem ikke at tage et enkelt billede af produktet og gemme produktet til reklamation.
 
 
Pakken er brudt under levering, og nogle produkter mangler
Det er trist, når det sker, og bare kontakt os, så hjælper vi dig! Husk at tage et billede af pakken og opbevare beskadigede genstande, indtil klagen er fuldstændig afsluttet.
Leveringsproblemer
Hvor er min levering?
Når vi har pakket din ordre, sender vi dig en e-mail med et sporingslink, hvor du kan spore leveringen af ​​din ordre.
 
Hvordan sendes min ordre?
Din ordre er pakket i hårde konvolutter og sendt med brev hjem til postkassen. De konvolutter, vi bruger, er tilpasset Postnords anbefalinger, så de passer til alle postkasser / postkasser.
 
 
Hvor lang er leveringstiden?
Normal leveringstid er mellem 2-5 arbejdsdage, men den kan variere lidt afhængigt af hvor i landet du bor.
 
 
Min ordre endte på et leveringssted?
For større ordrer pakker vi flere varer, så de kan passe i postkassen. Hvis en forsendelse sandsynligvis er gået til et leveringssted, modtager du en besked derhjemme med mere information om, hvor du kan afhente din ordre.
 
Produktproblemer
Er dette det samme som snus?
Vores produkter kommer i hvide portioner og indeholder nikotin, så de ligner snus, men med den store forskel, at nikotindelene IKKE indeholder tobak. Alle hvide produkter har normalt en lavere strømning og misfarver ikke tænderne.
 
Hvad betyder intensitet?
Alle produkter klassificeres efter hvad vi kalder intensitet og er et mål for smag i kombination med styrke. Mynte har for eksempel en mere intens smag end citrus.
 
Hvor stærk er en nikotinpose?
Nikotinstyrken varierer mellem de forskellige produkter, og du kan se en vurdering på hvert produkt af, hvor stærkt et produkt er. Nikotinstyrken varierer fra 2 mg / portion op til 15 mg / portion.
 
 
Ordering questions

I ordered wrong, how do I do?

Get in touch with customer service and we will solve if you happen to order the wrong product. The easiest way to do this is to call +46 10 884 87 88 or email info@justnicco.com . You can also write to us directly on Facebook.

What happens if there is a defect in the product I ordered?

Have you received a defective product from us? That should not have to happen.

Contact customer service and we will make sure that a new order is sent to you! Do not forget to take a picture of the product and save the product until the complaint is completely completed.

Do you have a freshness guarantee?

We always guarantee at least 14 days between expiration dates.

The package has broken during delivery, what do I do now?

It’s sad when it happens and just get in touch with us and we will help you! Remember to take a photo of the package and save any damaged goods until the complaint is completely completed.